top of page
Businesskonference

"Vores erfaring, jeres succes"

A-2 har de mest tilfredse kunder

Resultat er kundetilfredhedsundersøgelse

Hvad står A-2 for?

Undersøgelse 2019- Envision

Undersøgelse 2019-Envision

Vores kunder siger:

Danske Vandværker
Susan Münster, Direktør, Danske Vandværker
Foranalyse af dataplatform for Danske Vandværker

A-2 faciliterede en åben proces hvor vi i første omgang fik en række afklaringer som gør det nemmere for os at arbejde med digitalisering fremover. Desuden anvendte konsulenterne en grundig analytisk og lyttende tilgang, hvor vi opnåede en bred inddragelse af flere medlemmer. Den afsluttende rapport var meget velskrevet og professionelt præsenteret, og gav interessant indblik i vandværkernes datamodenhed og hvordan vi kan prioritere og målrette vores arbejde med digitalisering fremover. Resultaterne kan vi med sikkerhed bruge til beslutninger og kommunikation såvel internt som eksternt.

Maxi-Zoo
Bo Demand, CEO MaxiZoo Danmark
Støtte til opgradering af ERP-system

A-2 har tilført styring og risikominimering fra et komplekst projekt og sikre at projektet blev gennemført med overkommelige udfordringer ved go-live

Skatteankestyrelsen
Pernille Møller Tronborg, Afdelingschef
Fundament for bedre videndeling

A-2 var et par sikre hænder, som via deres erfaring og pragmatiske tilgang gav os tryghed, klarhed og fremdrift i projektet

Sundhedsdatastyrelsen
Sanne Jensen, Teamleder
PRO pilotkoncept

Vi har fået et værdifuldt redskab, der kan hjælpe os gennem de organisatorisk komplekse pilot afprøvninger. Konceptet hjælper bl.a. med skabe overblik og klarhed over opgaverne og lige så vigtigt at få ansvarsfordelt dem i samarbejdet mellem stat, regioner og kommuner.

Elkjøp (Elgiganten)
Morten K. Schwartzmann, Nordic Productivity Manager
Fuld integration af workforce management

Med A-2 som en del af projektet oplevede vi en partner, der viste højt engagement, motivation og arbejdsindsats for at kunne levere projektet inden for den aftalte tidsramme. A-2tilpassede sig og viste forståelse af vores organisationsstruktur.

Novo Nordisk
Jacob Hyllested-Winge, Vice President
Ledelsesudvikling

Fordi workshoppenevar så velforberedte uden tomgangstid, flyttede ledelsen sig flere måneder frem pr. workshop.

ALDI
Thomas Sørensen Projektleder og WFM ansvarlig
Succesfuld og effektiv implementering af ny WFM-løsning

A-2 har konstant hjulpet os igennem hele processen, ved at have et forkromet overblik, og guidet os sikkert igennem på de områder hvor vi var usikre. Det har givet os en tryghed og skabt ro i ledelsen

HOFOR
John Pind, Design & Documentation Manager.
Overblik over driftsforstyrrelser

Vi har været glade for samarbejdet med A-2. Projektet har løftet HOFORsdigitale information til kunderne om vores gravearbejder

Velliv Foreningen (DK)
Anna Elisabeth Lotz - Medlems- og administrationschef
Bedre dokument-håndtering

“Med A-2s bistand blev vi holdt til ilden og fik gennemført en vigtig, men ikke-hastende øvelse. Opgaver som disse bliver altid udskudt, selvom det ofte er dem, der i det lange løb virkelig hjælper både organisationen og medarbejderne med at spare tid”

Skive kommune
Heidi Becker-Rasmussen, Socialchef
Anbefalinger til besparelser på driften af socialområdets bil- og buspark

I Skive Kommune skulle vi spare en halv million kroner på driften af socialområdets bil- og buspark. Sammen med A-2 gennemførte vi et projekt, som skulle munde ud i forslag til hvordan besparelsen kunne indfries med færrest mulige konsekvenser for serviceniveauet.


På baggrund af interviews med medarbejdere og ledere, indhentning af data samt omfattende analyser, leverede A-2 en rapport med konkrete anbefalinger til besparelser blandt andet som følge af reduktion i antallet af køretøjer, udskiftning til mere rentable køretøjer og færre udgifter til befordringsgodtgørelse. For hvert forslag blev konsekvenserne for service og den daglige håndtering af driften beskrevet. Vi havde et rigtigt godt samarbejde med A-2, og med rapporten fik vi i socialafdelingen et kvalificeret grundlag for de efterfølgende drøftelser om hvordan besparelsen skulle indfries.

bottom of page